niedziela, 26 sierpnia 2018

Wsparcie na starcie z Artimeno

Fajnie jest razem poscrapować... Kto jeszcze nie słyszał o przedsięwzięciu ekipy Artimeno ten niech szybko biegnie na ich bloga i doczyta co i jak. Naprawdę warto, dobra zabawa gwarantowana :)
Podczas ostatniego live'a tworzyliśmy kartkę w stylu vintage. Robiłam z własnych materiałów znalezionych w domu...

 Tak mnie wciągnęło  klejenie, że zabrałam się od razu za robienie kartek z dodatkowego kursu. Ania Sitarz jak zawsze czaruje :D


Bardzo przyjemnie robiło się te kartki i na pewno nie jedna wariacja jeszcze powstanie :)

8 komentarzy:

  1. Powstały śliczne karteczki.
    Ja też jestem zachwycona pracą ekipy z Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartki. Masz rację. Wspolne scrapowanie to sporo radości i oczywiście dużo nauki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ja jestem z Was dumna i jaka szczęśliwa.
    Jak widzisz, że ktoś tak pięknie odtwarza,
    specjalnie do tego przygotowane projekty, wykorzystuje wskazówki i chłonie wiedzę, to serce rośnie. Jak widzisz że godziny przygotowań dają takie efekty - to chce się dla Was pracować.
    Kartki cudne, listki idealne, dziewczyno Ty jesteś talent pierwszej wody- Wielkopolanka Ci to mówi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale to głównie zasługa Twoich projektów :D Sama z siebie nie wyczarowałabym tak pięknych prac. Dziękuję za poświęcony nam czas i podzielenie się swoim doświadczeniem ♥

      Usuń
  4. Szaleństwa vintażowego nigdy dość! Widać po Twoich pracach, że dobrze się bawiłaś :) I te deski tam pasują :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawiłam, bawiłam, dobrze że było jeszcze jednego tutka, bo bym w ogóle spać nie poszła :P

      Usuń