czwartek, 7 października 2010

GazetArt...

W poprzednim poście wspomniałam o pewnym projekcie. Postanowiłam wziąć udział w konkursie, który organizowała nasza lokalna gazeta, z okazji 20-lecia swojej działalności. Trzeba było zaprojektować i wykonać przedmiot użytkowy z gazety. Zrobiłam trzy rzeczy (tyle prac mógł zgłosić każdy z uczestników). Najbardziej napracowałam się nad lampą. Muszę przyznać, że byłam zadowolona z efektu. Potem zrobiłam klapki, a na końcu (z braku czasu) małą miseczkę z papierowej wikliny (zdjęcie gdzieś mi przepadło). Zajęłam trzecie miejsce (za klapki). Nagrodę, czyli 150 zł, mam zamiar w całości przeznaczyć na przydasie :D
Muszę jednak przyznać, że został mi pewien niesmak po tym konkursie. Pierwsze miejsce zostało przyznane pewnemu panu, za zwykłą papierową torbę. Żadna rewelacja, torba, jaką można dostać w każdym markecie, tyle, że wykonana z gazety. Tenże pan zajął także czwarte miejsce za zrobienie..... papieru toaletowego. Dla mnie przesłanie było jedno, ta gazeta nadaje się tylko do.... sami wiecie. No cóż, zgłoszone były o wiele lepsze prace, nad którymi ludzie naprawdę się napracowali (np. kosze z origami modułowego - II miejsce - czy piękne kosze z papierowej wikliny), a tu taka niespodzianka...
Pozostaje mi tylko cieszyć się z nagrody i planować zakupy :)

13 komentarzy:

  1. Gratulacje!!!
    Właśnie zaglądnęłam by dowiedzieć się czy coś wygrałaś, a tu nowiutki post :)
    Twoje wytwory są naprawdę super! I pomyśleć, że to z gazety... Ja stare gazety przeznaczam najwyżej na podpałkę :)
    Pieniądze na przydasie zawsze się przydają, ale koniecznie pochwal się nowymi zakupami :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję pomysłów i wygranej

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miałaś pomysły i realizacja I Klasa! :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapcie - rewelacja, ale jeszcze bardziej podoba mi się lampa! Nie wiem jak wyglądały inne prace, u mnie masz I miejsce!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Lampka cudna, ale i tak kapciuszki tak pomysłowe, że nic dziwnego, że stanęłaś na zwycięskim podium ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace - ale lampa wg mnie booooska szczególnie :D GRATULUJĘ wygranej!!! (a resztą się nie przejmuj). A tak swoją drogą..klapki z papieru? hmm.. w sam raz do naszej pracy - takie "cichobiegi" ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde lampa jest genialne, opatentuj to! gratulacje! nie przejmuj się innymi! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. serdeczne gratulacje!
    co do konkursu, to pominę werdykt milczeniem, bo coś tu nie pasuje.. ale cóż, są ludzie i ludziska..
    Klapki są bombowe, ale ta lampa to po prostu szał!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne klapki! Lampka też jest bardzo udana. Gratuluję wygranej i podziwiam pomysłowość!!! Fantastycznie, że udało Ci się wygrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!!!!!!!!!!!!!:D Ależ boskie prace wymyśliłaś!!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! gratulacje! zasłużyłaś na nagrodę swoimi pracami! bardzo pomysłowe prace! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteście kochane :D Bardzo się cieszę z nagrody, choć przyznam, że przykro mi z powodu innych uczestników konkursu, którym szczęście nie dopisało, a którzy też się napracowali. No cóż ja tak mam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Lampa super,klapki też. Fajne pomysły zasługujące na pierwsze miejsce. Gratuluję wygranej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń