poniedziałek, 25 lutego 2013

Na głowie kwietny ma wiaaaaaanek

Jakiś czas temu Mysza poprosiła mnie o zrobienie dwóch komunijnych wianków dla swoich myszątek :) Tak dokładnie, to zamówiła same kwiatki, by móc osobiście całość poskładać według własnych upodobań. Plątałam i plątałam, aż w końcu ostatni słupek został zrobiony. W sumie wyszło 118 kwiatków małych i dużych :D Pozszywane wyglądają tak:
Środkowa ozdoba składa się z pięciu kwiatków i odpowiednio ułożonej "józefinki":
A tu wszystkie wyplecione kwiatuszki:

 Całość została już zapakowana w plastikowe pudełko i wysłana. Mam nadzieję, że PP się postara i kwiatki szybko dotrą do adresatek :)

No tak o najważniejszym zapomniałam. Do pracy wykorzystałam schematy zamieszczone przez Alicję (Za woalką), która na swoim blogu pięknie i przejrzyście wszystko opisuje :D

Wszytkich, którym podobają się wędrówki po blogach zapraszam do Titanii na kolejny Twórczy Weekend :)


45 komentarzy:

  1. Jakby Poczta wiedziała co tam jest w tej przesyłce, to adresatka mogłaby ich nie dostać :P Nie wiem, jak Ty to robisz, ale są niesamowite Twoje frywolitki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie kracz. Wszyscy wiemy jak działa PP :p
      A jak ja to robię? No zwyczajnie, przyjedź to zobaczysz :D

      Usuń
    2. No właśnie ja ostatnio miałam przykład idealnej Poczty...a właściwie niesamowitej Pani z poczty ;-) Więc zmieniłam nieco zdanie o tej firmie :-)

      Usuń
  2. 118! Napracowałaś się bardzo. Ale efekt super, nawet nie połączone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówcie sobie co chcecie ale własnie się poryczałam. Jak ja cie kocham..... nie masz pojęcia.
    Patrze na nie , patrze i dotarło do mnie jak stare baby mam w domu .
    Ma ktoś coś na uspokojenie?? Ja maja nie dotrzymam.


    Ide po chusteczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popłaczę z Tobą, OK? :)
      Łzy wzruszenia są piękne :)

      Usuń
    2. Mysza dotrzymasz, zobaczysz, ze czas szybko Ci minie. Mam nadzieję, że myszątkom tez się wianki spodobają :D

      Usuń
  4. przepiękne te kwiatuchny
    i super pomysł na niebanalny komunijny wianek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż żałuję, że nie mam córki :P

      Usuń
    2. Łeeeeeeeeeeee a co to za problem ja się pytam ? :)
      Wielka mi robota :P
      Nic straconego

      Usuń
  5. Takie piękne,kruche istne cuda te Twoje wianki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie takie kruche, można pomiętosić :D

      Usuń
  6. piękne... podobne kwiatki a raczej cały wianuszek w ubiegłym roku zamawiałam u Janeczki...
    nikt nie miał takiego cuda na komunii tylko moja siostrzenica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wszystkie frywolitkowe wianki wyglądają niesamowicie, te sztuczne sklepowe nie mogą z nimi konkurować :)

      Usuń
  7. Nic nie wprawia mnie w taki zachwyt, jak frywolitki, które kocham całą sobą.
    Podziwiam Twoje półprodukty i mam nadzieję, że Myszka pochwali się później wyrobami gotowymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaa Alicjo proszę o wybaczenie. Właśnie dojrzałam, że nie napisałam z czyjego wzoru skorzystałam. Co za gafa. Już poprawiam :)
      Frywolitka tez skradła moje serce. Niby zwykła niteczka, ale odpowiednio zaplątana daje niesamowity efekt :)

      Usuń
    2. Poczekajcie do maja :) pokażę na pewno

      Usuń
    3. Ależ nie ma za co!!!
      Wcale mi to nie przeszkadzało.
      Cieszy oczywiście, gdy ktoś wspomina, ale nie przeszkadza, gdy tego nie robi.
      Ja jestem z tych, co się cieszą, gdy widzą więcej frywolitek dookoła, niezależnie od źródła :)

      Myszko, poczekam, poczekam, niecierpliwiąc się pewnie prawie tak samo, jak Ty :)

      Usuń
    4. Teraz dopiero przeczytałam, co dopisałaś.
      Sprawiłaś mi przyjemność, ale bez przesady!!!
      Popraw koniecznie, bo najważniejsza jest Twoja praca i stworzone kwiatki, a nie odnośnik do innego bloga! :)

      Usuń
    5. Nie bądź taka skromna :) Wykorzystałam w końcu Twoje schematy, więc odnośnik musi być :D Poza tym zawsze wspominam o autorach wzorów, jeśli pamiętam skąd były :D

      Usuń
  8. Cudne te kwiatki :))
    Frywolitka to zupełnie obca mi twórczość - podziwiam u innych.
    Wianuszki z pewnością będą niepowtarzalne - jaka szkoda, że moja córka już dorosła, bo też zamówiłabym dla niej taki wianuszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja tak długo podziwiałam frywolitki u innych, że postanowiłam się nauczyć sama plątać na czółenkach :D

      Usuń
  9. Kwiatuszki wyszły pięknie :) biel wianka na dziewczęcej główce, jakie to wdzięczne :)
    Ja póki co odpoczywam od frywolitki :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie te wianki długo na czółenkach "leżały"... Teraz musiałabym wrócić do mojej zaczętej serwetki, ale jakoś nie mogę :P

      Usuń
  10. Cudowne te kwiatuszki :) Piękne są te frywolitki, chętnie bym się nauczyła je robić, gdyby tylko ktoś zechciał mi wytłumaczyć krok po kroku jak się to robi :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszły te wianuszki, takie delikatne - super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne - patrzę się na nie, patrzę i nie mam dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w czasie pracy już nie mogłam na nie patrzeć :P :D

      Usuń
  13. Wow! Ale piękne i do tego jaka ilość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe myszate dwie, to i napad na łąkę trzeba było zrobić :D

      Usuń
  14. Cudne!!!
    Czy trzeba dodawać coś więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie to przydałaby się jeszcze baza do wianka :P :D

      Usuń
  15. jeju jeju! co za misterna robota! aleś Ty zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E od razu "zdolna".... To tylko łuczki i kółka w odpowiedniej kolejności zaplecione :D

      Usuń
  16. Ależ to piękne! Takie delikatne. Wyobrażam sobie ile pracy w to wlożylaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko jedyna... ależ koronkowa robota... cudeńko...

    OdpowiedzUsuń
  18. jak to możliwe że wcześniej tu nie trafiłam -wspaniałe prace

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne. białe i niewinne. pięknie by wyglądały włosy udekorowane tymi kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To się dobrze składa, bo to akurat wianki na głowę :P

    OdpowiedzUsuń