wtorek, 26 kwietnia 2011

Po świętach...

Święta się skończyły, więc i jajkowe szaleństwo czas zakończyć. Oto ostatnia partia świątecznych dekoracji. Większość rozeszła się po rodzinie, ale kilka sobie zatrzymałam. W końcu kolejna Wielkanoc już za rok :P

W tym roku zapisałam się na wymiankę kartkową u Pagaty. Agatko bardzo dziękuję za zabawę. Dziękuję też wszystkim osobom, od których dostałam piękne kartki.  Wymianka była dla mnie nie lada wyzwaniem, ponieważ robienie kartek, to nie moja bajka... Mam jednak nadzieję, że choć trochę spodobały się moim wylosowankom :) Jajka na kartkach są frywolitkowe...
W przedświątecznym szaleństwie zrobiłam jeszcze dla Titanii siedem płaskich frywolitkowych jajek. Niestety tak się spieszyłam z wysłaniem, że zapomniałam zrobić zdjęcia. Podkradam więc jedno z jej bloga :D

Ufff... Dobrze, że święta już za nami :P

8 komentarzy:

  1. ja nie wiem co Ty chcesz od tych jajek,kartek
    wszystkie jajcunki pikne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne karteczki, a masz wzór na to jajo z motylkiem :D ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Frywolitki zachwycają mnie niezmiennie, Twoje kartki są cudne! No i jajeczka cud-miód!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :D Dużo jeszcze muszę poćwiczyć, ale tworzenie tych świątecznych drobiazgów sprawiło mi wiele przyjemności...

    by_giraffe wysłałam Ci mailem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne jajca, takie kolorowe i dopracowane w każdym calu. cięzko mi nawet powiedzieć, które najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne jaja deku i te kartki z frywolitkami!!!!

    o i widzę, swoje rece na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń