poniedziałek, 30 stycznia 2012

Yoki The Fat Dragon

Buszując po internecie natknęłam się na tego smoka  Yoki The Fat Dragon . To była miłość od pierwszego wejrzenia (znowu :P). Stwierdziłam, że muszę go sobie (a raczej młodemu) uszyć. Zapolowałam na odpowiedni polar i pełna obaw zabrałam się do pracy. Żadna ze mnie krawcowa, więc męczyłam się z nim całą niedzielę, ale udało się.
Proszę państwa, oto smok:

nie Wawelski, tylko Yoki,
smok pokarze Państwu bok
(jak to zwykle czynią smoki) :D



Zapraszam też na kolejny TWÓRCZY WEEKNED u Titanii :)

P.S. Zapomniałam napisać, że smoczysko ma 30 cm wysokości :)

41 komentarzy:

  1. Przecudny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny i słodki smoczuś, aż chce się go przytulić... Usztywniałaś czymś skrzydełka?

    OdpowiedzUsuń
  3. ODLOTOWY!
    warto było się męczyć całą niedzielę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jaki fajny.Jesteś super krawcową;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny!!!! jestem pod wrażeniem Twojego szycia i wykroju! a oczęta ma naprawdę słodkie, ach te czarne koraliki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz ja się zakochałam, fantastyczny smoczek :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tymek to szczęściarz mając taką zdolną mamę :d

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie... Zakochałam się ;) Jeżeli mam być szczera to myślałam, że to kupny smoczek. Dopiero czytam i jestem pełna podziwu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest cuuuuuudowny!!!!! ja tez takiego chce;) to smok Obibok;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dość, że cudny, to jeszcze zielooony! czyli w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! świetny! podoba mi się dbałość o szczegół - np. ten grzebień biegnący po grzbiecie i ogonie :) cudaśny :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszedł Ci super, ekstra czadowy !! chyba się sama skuszą na takiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuuuudny!!! Też mam chrapkę na smoka, a ten Twój powalił mnie na kolana... zakochać się w nim można :) Szczęściarz z Twojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o żesz TY Orinko :) cudny smok chwała Twoim łapkom które to cudo uszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pikny! ;-) Z niecierpliwością czekam na kolejne Twoje dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaaaa jaki piękny! Czy w razie w można Cię prosić o uszycie dwóch, w dwóch rozmiarach i na dodatek w dwóch kolorach? I jaki jest ewentualny koszt? Proszę info na priva/maila, bo jak tu napiszesz, to pewnie zapomnę zajrzeć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny - jakby wprost ze "Scen z życia smoków" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakiz on rozkoszny
    tylko przytulac

    OdpowiedzUsuń
  19. wow!! ale Ty zdolna jestes, no no no!! rewelacja! normalnie boski, a ogniem zieje?

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Smok okazał się nie aż tak trudny do zrobienia, za jakiego go miałam. Jak na razie cieszy oczy moje i męża, bo synek nie zwraca na niego uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. super smoczysko :) aż chciałoby się go przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, super smok - bardzo mi się podoba (tym bardziej, że ja nie szyjąca jestem):))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki on milusi; te skrzydełka i ten ogon ma taki supcio.
    Śliczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Smok jest prześliczny! Wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Smok cudowny. Podziwiam talent do szycia. Miło tak tworzyć dla swojego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Łoooooo! Fantastico smoko!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaaaaaaaaaaaaaaaki cudny, to można samemu takiego boskiego smoka uszyć... że też ja mam 2 lewe do szycia...

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny! Powinnaś jeszcze mu do pary smoczycę zrobić

    OdpowiedzUsuń
  29. Taki talent to majątek! Cudne smoczysko!!! Kurcze, muszę się wreszcie odważyć i uszyć jakiegoś cudaka - szmaciaka, bo na razie tylko wzdycham i wzdycham i okulary mi mgłą zachodzą :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Masakra jakiż on cudny ;o) A czy można się dowiedzieć czy uszyłabyś taki za zamówienie i ile by kosztował? Jestem rodowita krakowianka i po prostu muszę go mieć ;o)

    OdpowiedzUsuń
  31. SMOK uroczy,do omdlenia.prawdziwie smoczy -jestem pod wrażeniem;
    Kaj07

    OdpowiedzUsuń
  32. Hеllo i аm kavin, itѕ my first time tο commenting
    anyplacе, when i read thіs рiеcе οf writing
    i thought i cοuld alsο make comment due
    tο thiѕ gooԁ parаgгaph.


    Also visit my ωeb page; personal loans

    OdpowiedzUsuń